ציוד לגני ילדים

ציוד לגני ילדים



ציוד לגני ילדים

מה זה בדיוק ציוד לגני ילדים? המאמר הבא ידון בכמה מהציוד החשוב ביותר להתפתחותו של ילדכם. זה יהיה גם לדון כיצד לבחור את ציוד הגן הנכון. הסביבה הפיזית של מרכז הטיפול בילדים שלך היא ההיבט הגלוי ביותר בתוכנית שלך. תכנון קפדני יוצר סביבה שתקדם טיפול וחינוך איכותיים. הצעד הראשון הוא למדוד את החדר שלך. הכלים הטובים ביותר למשימה זו הם סרט מדידה פלדה נשלף בגודל 25 מטר, עיפרון ומחק ונייר גרף בגודל 1/4 אינץ'. הכיכר של 1/4 אינץ ' שווה רגל מרובע אחד.

מהו ציוד לגני ילדים?

יש צורך בציוד רב בכיתת גן. לדוגמא, קוביות הן חלק חשוב בכיתת גן. הם נהדרים להחזקת כלי כתיבה, צעצועים קטנים, ואספקת מלאכה. כמו כן, ניתן להשתמש בקוביות לאחסון ספרים ומתלי מעילים. פריטים אלה נחוצים לבטיחות ילדכם ויעזרו לילדכם לפתח עצמאות. להלן מספר טיפים לבחירת הפריטים המתאימים לכיתה שלך.

לאחר תיבת רקמות הוא רעיון נהדר, במיוחד עבור ילדים עם הצטננות או שפעת. לאחר מגבונים אנטיבקטריאליים וחיטוי ידיים זה רעיון טוב נוסף. חשוב לשמור על שולחנות ומשטחים נקיים. בחלק מהגנים יש גם שטיחי מנוחה, שהם שמיכות רכות או דגימת שטיח. בהתאם לסוג התוכנית שלפני קיי, יתכן שילדכם יזדקק לנמנם אחר הצהריים או לזמן שקט. תוכנית טרום – ק ' ליום שלם עשויה לדרוש מילד להביא יום שלם של בגדים.

עוד פריט חשוב של ציוד הוא תרמיל. יש גני ילדים שאינם דורשים תרמיל מתגלגל, אך ילדי גן זקוקים לתרמילים כדי להשוויץ בחפצים ולאחסן שיעורי בית. תרמילים מתגלגלים אינם נחוצים לגן הילדים, אך הם שימושיים לנשיאת בקבוקי מים וחפצים להראות ולספר. קופסת עיפרון מפלסטיק או קופסת אוכל היא גם אופציה מצוינת לגן הילדים.

בנוסף לריהוט הסטנדרטי בגן, חשוב שיהיה אזור לילדים להסתובב בחופשיות. עבור תינוקות ופעוטות קטנים יותר, כיסאות ושולחנות גבוהים חשובים. החלל צריך להיות מאורגן היטב וקל לגישה אליו. זה צריך להיות גם אזור למשחק שקט ופעילויות. זה עוזר לילדים לנווט בחלל ומקל על עבודת המורה. בנוסף, רקע בצבע בהיר מסייע לילדים לפתח דפוסים וזיכרונות.

איזה ציוד לגני ילדים הינו חיוני?

יש מגוון רחב של פריטים שאמורים להיות זמינים לילדים בגן שלך. ילדכם יבלה חלק גדול מהיום בכיתה, לכן עליכם לספק להם חומרים שיקדמו את הלמידה וההתפתחות שלהם. משמעות הדבר היא השקעה במגוון של ציוד אמנות ורהיטים.

אם לילדך יש מגבלות פיזיות, עליך לשקול לקנות ציוד מיוחד כדי להפוך את סביבתו לנגישה יותר עבורו. לדוגמה, ילד עם ניידות מוגבלת עשוי להזדקק כיסא עם גב נמוך. ציוד אחר שעשוי להועיל באזור זה כולל בריכת שכשוך מפלסטיק ריקה.

ציוד חשוב נוסף הוא ספרייה. ספרייה תאפשר לילדכם לחקור מגוון ספרים, וספרייה לגיל הרך היא בחירה מצוינת לחלל זה. ספרייה יכולה לכלול גם פינות ישיבה נוחות, כגון פופים. אתה יכול גם למקם פוחלצים וכריות יציבות בחלל זה.

ציוד נוסף הדרוש לכיתת הגן שלך הוא בגדים. אתה צריך לבחור בגדים המתאימים למזג האוויר, ונעליים עם שרוכים נחוצים. הילד שלך עשוי גם צריך זוג מכנסי שלג, אבל הם יכולים לחכות עד מאוחר יותר.

כיצד לבחור ציוד לגני ילדים?

השלב הראשון בהקמת גן ילדים הוא רכישת ציוד לגני ילדים המתאים לילדים קטנים. אתה רוצה לבחור אספקה כי יהיה לעורר את המוח של הילד ופיתוח פיזי. בהתאם לגיל הילדים, מומלץ לרכוש תרמיל ובקבוק מים. התרמיל של ילדכם יכלול ככל הנראה קופסת אוכל, ציוד לאמנות וחפצים להראות ולספר. עם זאת, לא תצטרך תרמיל מתגלגל או תרמיל גדול לגן. פלסטיק עיפרון תיבת הוא בחירה מצוינת כדי לשמור על אספקת אמנות קרח חבילות.

בעת בחירת הציוד, וודא שהוא עשוי מחומרים עמידים ובטוחים לילדים. חשוב גם שהציוד יהיה קל לניקוי. אתה לא רוצה צריך להחליף פריטים בגלל דליפות מקריות. בנוסף, תרצה לבחור פריטים שיתמכו בדחף הטבעי של הילד לחקור.

בנוסף לחומרים ולסכמת הצבעים, תרצו לחשוב גם על פריסת הכיתה. וודא כי בפריסה יש אזורים לאחסון שמנמן, אזור שקט ואזור משחקים. ארגון נכון של החלל יאפשר לילדים לנווט בחדר בקלות ולהקל על עבודת המורה. בחירת ארונות צבעוניים יכולה גם לעזור לילדים לזכור ולאתר מידע מהר יותר.

אם אתם מתכננים גן ילדים, חשוב לקחת בחשבון את הרהיטים והציוד שיהיו חיוניים להתפתחות הילדים. אחד החלקים החיוניים ביותר של רהיטים בגן הוא כוך. חלל זה משמש לאחסון צעצועים קטנים, כלי כתיבה ואספקת מלאכה. בנוסף, ייתכן שתרצה לשקול רכישת מתלה מעיל כדי לעזור לשמור על אביזרי החורף של התלמידים שלך בטוח.